Leesett a tantusz

A blog szól a naponta tapasztaltakról munka, egészség, család, kapcsolatok, stb.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Honnan hová

2011.02.12. 23:49 Állásrafal

A politika fölé kerekedő érdekek, nem az számít, hogy ki milyen párt tagja, csak  az érdekek, az igazság mércéje az, hogy mindenki mindenkiről tud mindent, segítik egymás, mert tudnak egymásról dolgokat, és politikától függetlenül tartoznak egymásnak, nemcsak kéz-kezet mos elv, hanem mint a kabaréban, ha én egyszer kinyitom a számat ... Az én fiam/lányom nem lehet melós, mert ő nem akárkinek a gyereke, igaz, hogy bárki elmondhatja rólam, hogy én is melós lánya vagyok, na de az már történelem. Az én fiam/lányom nem lehet buta, mert én se voltam az, amikor bedobtam mindent, hogy felsőbb körökbe kerüljek. Az én fiam/lányom igaz, hogy olyan okos mint én, de nem azért dobtam be mindent, hogy  ő ne diplomás legyen, ne kapjon vezető állást, nehogy már egy melós fia/lánya kerüljön a családba, majd a beosztottam férje/felesége segít, felkészíti az egyetemre, ezt én is tudom honorálni, a kollégám férje/felesége ettől a naptól, bár előtte utáltam, de jó munkaerőnek nyilvánítom és mivel az igazságban utazom, ehhez igazítom a beosztását és a jutalmakat is. Mire lányom/fiam lediplomázik, addigra kollégám férje/felesége is kiemelt beosztásba kerül, mivel fiam/lányom elmondta, hogy bizony ő nagyon okos. Így az országot elárasszák a kiváló képességű igazságosztók. Természetesen fiam/lányom lehet alkoholista, verheti a feleségét, visszaélhet hatalmával, stb de a kör bezárult, őrá most már mindenképpen azt mondják, hogy olyan okos, mert nem akárki.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://almacska.blog.hu/api/trackback/id/tr732656986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása